Brzo i učinkovito pratite svoje poslovanje

Lučke uprave je sustav za vođenje i evidenciju brodica, vezova, partnera, kontnog plana, računa, zaduženja, proračuna...
Sve za brzo i učinkovito vođenje lučke uprave.

Lučke Uprave

Funkcionalnosti

Cjelovito rješenje za vođenje lučke uprave.

Evidencija vezova

Ugovori, računi za korištenje, uplate...

Izrada ugovora

Izrađujte ugovore za pružane usluge.

Izrada računa

Izrađujte račune za pružane usluge.

Plan proračuna

Izrada proračuna s mogućnošću korištenja podataka iz prethodnih razdoblja.

Prihodi i rashodi

Evidencija i analiza prihoda i rashoda

Izvještaji

Razne preglede i izvješća kreirate sami jednostavnim biranjem kriterija.

Mobilna aplikacija

LUGIS mobilna aplikacija omogućava izdavanje računa na terenu te pregled svih informacija vezova i brodica.

Open GIS & Ortofoto

Geolocirani vezovi i povijest ortofoto podloga.

Očevidnici

Izrada očevidnika na terenu te instant uvid u aplikaciji.

Geolokacija

Olakšajte rad svojim lučkim redarima

  • Mobilna web aplikacija po mjeri za lučke redare
  • Pregled karte luka i vezova
  • Izdavanje računa usluga na terenu
  • Ispis mobilnih računa Zebra CPCL printerom
  • Uvid dnevne blagajne lučkog redara
  • Pregled informacija svih korisnika vezova
  • Pretraga po oznaci brodice ili imenu i prezimenu
  • Uvid stanja duga svih partnera
  • Prijave očevidnika - oštećenja plovila itd.

Ispis mobilnih računa

Brzo i lako izradite račun za usluge preko mobilnog uređaja. Račun je odmah vidljiv i fiskaliziran u centralnom sustavu lučke uprave. Uz Zebra iMZ mobilni pisač računa odmah isprintajte potvrdu i dajte korisniku. Nema više papirića i dodatnog posla.

...u par koraka

  • Izradi novi račun

    korak 1
  • Dodaj usluge

    korak 2
  • Spremi i print

    korak 3

Detaljnije

Lučka uprava osniva se sa svrhom upravljanja, izgradnje i korištenja luka, a njena nadležnost proteže se nad definiranim kopnenim i morskim prostorom. Za djelatnosti koje obavlja, ostvaruje prihode.

Osnovne djelatnosti su ukrcaji, iskrcaji, prekrcaji, skladištenje, sortiranje te oplemenjivanje roba, privez i odvez brodova, čišćenje luke, ukrcaj i iskrcaj putnika i vozila, ostale usluge u luci za koje se daje koncesija, kao što je usluga davanja vode, energije i telefona, pružanje usluga putnicima i brodovima, servisi lučke mehanizacije, agencijska i špediterska djelatnost, kontrola kakvoće i količine roba i druge usluge.

Prihode za obavljanje tih djelatnosti čine lučke pristojbe (za upotrebu obale, vez i brodsku ležarinu), naknade od koncesija, sredstva iz proračuna osnivača i ostali prihodi.

Dakle, vidljivo je da je za mnogobrojne djelatnosti potrebno izdavati račune, ugovore, pratiti njihovu naplatu, opominjati korisnike o postojećem dugu, voditi točnu evidenciju o svemu, jer za eventualne slučajeve na Sudu dokumentacija mora biti potpuna. Pri tom treba brinuti i o održavanju kompletnog područja nadležnosti, razvijati ga i širiti asortiman usluga. Mnogo je raznovrsnih poslova i koji puta je teško sve držati pod kontrolom, pogotovo prihode, jer bez njih bi malo toga bilo moguće.

Zbog toga je sve prihode potrebno pratiti u realnom vremenu i planirati ih za slijedeće proračunsko razdoblje!

Što Vam se najčešće dešava?
  • odjednom morate napraviti velik broj zaduženja za vezove
  • ono što ste obračunali nije naplaćeno
  • uplate su djelomične pa treba pratiti preostali dug
  • korisnike treba opominjati, neke i više puta
  • dugove morate zbrajati za pojedine korisnike
  • nekad naplatu treba prepustiti sudskoj odluci i nadati se da ste priložili sve podatke
  • previše vremena gubite na uštimavanje i provjere
  • zbrajate posebno razne vrste prihoda
  • priprema podataka za financijsko je dupli posao
  • ne znate kolika je realizacija u odnosu na planirano
  • trebate u djeliću sekunde pronaći slobodan vez
  • više zahtjeva nego vezova, koje ne možete učinkovito pratiti
  • nekome ste obećali vez, zapravo, više njih Vas je pitalo
  • izrada proračuna se zakomplicirala, a htjeli ste samo malo kombinirati
Što postižete korištenjem programa?
  • unos podataka u realnom vremenu
  • trenutan pristup svim informacijama
  • brzo i efikasno pretraživanje podataka
  • efikasna izrada raznih analiza i izvještaja
  • ušteda vremena
  • olakšan rad zbog jednostavnog korištenja
  • povećana produktivnost
  • ppraćenje prihoda u realnom vremenu
Koje su osnovne funkcionalnosti
  • vođenje evidencije brodica, vezova, partnera
  • definiranje vrsta usluga, cijena i popusta
  • definiranje kategorije luka, cijena vezova, popusta i oslobađanja od plaćanja
  • definiranje kontnog plana
  • omogućena razrada po kontima
  • izrada zaduženja za vezove
  • izrada uplatnica
  • izrada ugovora
  • obračun usluge i izrada računa
  • kreiranje datoteke za prijenos u financijsko
  • praćenje naplate
  • praćenje realizacije naplate
  • praćenje dugovanja
  • izrade opomena
  • praćenje zauzetosti vezova
  • stavljanje na listu čekanja
  • praćenje kartice partnera
  • praćenje knjiženja u zadanom periodu
  • izrada proračuna (mogućnost korištenja podataka iz prethodnih razdoblja)
  • praćenje realizacije proračuna u odnosu na fakturirano i stvarno naplaćeno

Spremni ste započeti?

Funkcionalnost i sve značajke DIAR-a ćemo Vam rado pokazati na prezentaciji u Vašem ili našem prostoru.
Prezentacija je besplatna a za dogovor nazovite na +385 51 800 500

Dogovori prezentaciju
Cloud

LU Application hosting

SaaS Cloud DB Cloud FS Lokalni klijent LUGIS web

Spavajte mirno i budite sigurni da su vaši podaci zaštićeni, jer su na pouzdanoj infrastrukturi.

  • Veća zaštita od cryptolockera
  • Remote backup
  • Nema troškova održavanja servera
On premise

LU "In-house"

Lokalna DB Lokalni FS Lokalni klijent

Svi dokumenti i baza podatka se nalazi na vašoj infrastrukturi. Ništa se ne dijeli sa cloud servisima. Idealno za zatvorene sustave.

  • Server instalacija u vašoj organizaciji
  • Podaci su na vašem serveru
  • SQL Express ili MS SQL + Microsoft Server
  • Linux server za mobilnu aplikaciju (opcionalno)